قرارداد بیرانوند با تراکتور امضا شد + عکس سامان فلاح استقلالی شد + عکس ۳۰ تیر؛ روز مهم برای بیرو و درویش تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشی در خراسان رضوی تا پایان سال ۱۴۰۶ | آغاز احداث دهکده المپیک ثامن در مشهدالرضا(ع) + فیلم ملی‌پوش آبی‌ها به سپاهان پیوست پیغام عبدالکریم حسن به مدیران پرسپولیس: به ایران برنمی‌گردم، رضایت نامه‌ام را بدهید! پرسپولیس به دنبال تشکیل تیم بانوان پایان کار نعمتی و تراکتور + عکس حسین گودرزی در دو راهی سپاهان – استقلال امین ابوالفتح، بازیکن مدنظر پرسپولیس کیست؟ + سوابق تیم‌ها و ویدیو عبدالکریم حسن در آستانه جدایی از پرسپولیس علی آزادمنش در لیست خرید استقلال؟ حجازی: مشکلی برای حضور در استقلال ندارم تاریخ و ساعت بازی سپاهان و شباب الاهلی در پلی آف لیگ نخبگان آسیا + عکس مهند علی، ستاره جدید تراکتور + عکس انتقاد‌ها از استقلال برای از دست دادن حردانی | صالح از رضاییان بهتر است مشکل خروج از ایران باعث حذف قایدی از تیم ملی می‌شود تلاش استقلال برای ناکام گذاشتن پرسپولیس در جذب علیپور استقلال هفته آینده مسافر می‌شود ادعای استقلال: هیچ امکانات ویژه‌ای به رضاییان ندادیم!
سرخط خبرها

اختلاف مالی حسینی با استقلال بالا گرفت| مجوز بازگشت صادر شد؟

  • کد خبر: ۲۳۸۴۹۶
  • ۲۰ تير ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۳
اختلاف مالی حسینی با استقلال بالا گرفت| مجوز بازگشت صادر شد؟
مجوز حضور سید حسین حسینی در استقلال صادر شده اما این دروازه‌بان با باشگاه استقلال اختلاف مالی دارد .

گروه ورزش|شهرآرانیوز، مجوز بازگشت سید حسین حسینی به استقلال صادر شده و این دروازه‌بان منعی برای حضور درتمرینات استقلال ندارد. استقلال از عصر سه شنبه تمرینات خود را شروع کرد که سید حسین حسینی یکی از غایبان بود؛ موضوعی که باعث شد برخی تماشاگران استقلال مقابل درب کمپ ناصرحجازی با شعار‌های حمایتی خواستار بازگشت این دروازه‌بان به تمرینات شوند.

ماجرای غیبت اخیر حسینی در تمرین استقلال، اما ارتباطی به مسائل حاشیه‌ای که پیش‌تر به آن اشاره شد، ندارد و این دروازه‌بان منعی برای حضور درتمرینات استقلال نخواهد داشت، اما اینکه چراحسینی ترجیح داده با وجود صدور مجوز حضورش در تمرینات از اضافه شدن به دیگر بازیکنان خودداری کند به مسائل مالی میان دو طرف ارتباط دارد.


ظاهرا باشگاه استقلال هنوز نتوانسته مطالبات این بازیکن را پرداخت کند و حسینی انتظاردارد قبل از حضوردوباره‌اش در تمرینات از لحاظ مالی راضی شود. در همین راستا حسینی نیز به مدیران استقلال پیغام داده که این موضوع را حل کنند ومسئولان باشگاه استقلال نیز درتلاشند طی روز‌های آتی زمینه ساز حضور آقای شماره یک در تمرینات شوند تا از حیث داشتن یک دروازه‌بان با تجربه با مشکلی مواجه نشوند.  

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->